لیگ اروپا آرشیو خبر ها
الگری: در لحظاتی تیم باید بهتر عمل کند؛هنوز اشتباهاتی داریم

الگری: در لحظاتی تیم باید بهتر عمل کند؛هنوز اشتباهاتی داریم

مکس الگری، مربی یوونتوس از نمایش بازیکنان اش راضی ست. او پس از پایان بازی و کسب برتری یک بر صفر تیم اش مقابل اسپورتینگ در بازی رفت مرحله حذفی لیگ اروپا که با گلزنی گاتی همراه بود در گفتگو با شبکه اسکای گفت:

 

از پسرها و همه کسایی که در این بازی تلاش کردند ممنونم. گروهی فراتر از بازیکنان هستند که کمک می کنند تا همه دردسترس باشند. ما در حال رشد هستیم و این روند را به خوبی شاهدیم. لحظاتی از بازی وجود دارد که باید خطر را درک کنیم، اشتباه می کنیم، در پایان بازی پرین دو سیو مهم و ارزشمند داشت. ما نباید ریسک کنیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و با سه هافبک بهتر کار کردیم. در نیمه نخست خیلی اشتباه داشتیم و حریف به خوبی ما را تحت فشار گذاشت. دی ماریا خیلی کمک کرد، لوکاتی خودش درخواست تعویض داد. به برتری رسیدن و گل نخوردن مهم بود. در حالی که میرتی می خواست به زمین برود لوکاتلی درخواست تعویض داد. پارادس فکر می کردن که دیگه بازی نمیکند و حتی پیراهن هم نداشت. فوتبال یک معادله ریاضی نیست. امشب تصمیم گرفتیم این سه مهاجم را داشته باشیم زیرا تیمی مانند اسپورتینگ می توانست ما را با مشکل روبرو کند. با لاتزیو با سه مهاجم بهتر بودیم. زمانی که تعادل برهم می خورد ما با این مشکلات روبرو میشویم.

 

گاتی

 

من به خودم تبریک نمی گویم، ما در فصل سختی به سر می بریم و باید منتظر تمام پسرها بود. باید به رشد انها کمک کرد. مواقعی نیز به نظر میرسد که بسیار خوب هستند و بعد یک ماه به نظر میرسد که نه این طور هم نیست. گاتی پس از لحظات سخت حالا انرژی و انگیزه زیادی دارد. او یک جوان است و مانند یک اسفنج است می تواند هنوز نکات زیادی را فرا بگیرد و هنوز جای زیادی برای رشد و پیشرفت دارد.

 

مربی یووه در ادامه به شرایط تیم و اهداف شان در سری آ اشاره کرد:

 

آتالانتا در چهار امتیازی ماست، هدف بعدی این است. ما همچنان باید ایمان داشته باشیم. من از بازیکنان خواستم که تیم، مربیان و هواداران را راضی نگه دارند و انها نهایت تلاش شان را می کنند. در فوتبال مهم ترین چیز ارزش اخلاقی ست که هر تیمی باید داشته باشد. بدون آنها، بدون احساس و قلب و بدون انگیزه شما به جایی نخواهید رسید. یکشنبه برابر ساسولو به میدان میرویم و باید به فکر لیگ باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: